لينك دوني

بهترين مشاور ازدواج در تهران


بهترين مشاور ازدواج در تهران:

مشاوره ازدواج اصلاً چيه ؟ و بهترين مشاور ازدواج در تهران چه ويژگي هايي بايد داشته باشه؟ مشاوره فرايند پويا بين مشاور و مراجع مي باشد، كه در آن مراجعه يا مراجعين از مشكلات و دغدغه هايشان مي گويند.

اما بحث مشاوره ازدواج كمي متفاوت تر است. مشاوره ازدواج يكي از زير شاخه هاي علم مشاوره است تفاوتش با ساير مشاوره‌ها اين هست كه ممكن است دو نفري كه براي مشاوره ازدواج مي آيند، در ابتدا دغدغه و چالش و مشكلي نداشته باشند كه بخواهند با آن شروع كنند و يا از آن شكايت كنند. چرا كه بخش اعظمي از مشاوره ازدواج صرف آموزش مواردي كه لازم است توسط روانشناس و مشاور به زوجين گفته شود، مي شود.

 

ازدواج و تشكيل خانواده و بخش مهمي از زندگي آدمي است و گريزي از سختي ها و آساني هاي آن نيست. اما بحث اينجاست ما بايد اين سختي‌ها را تحمل كنيم تا شايد روزهاي خوش بيايد؟

هرگز ما به اين جهان نيامده ايم تا خود را بكشيم، تا به خود رنج دهيم. كافيست شما به مشاوره ازدواج برويد تا مسائل خودتان به ويژه مواردي كه گمان مي كنيد به رابطه تان آسيب مي زنند حل شود و علاوه بر آن ياد بگيريد اصول زندگي مشترك بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با اين فرهنگ چگونه است.

 

منبع : https://zendegikhob.com/marrying-consultant/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۸:۲۷ توسط:حامد موضوع:

استعلام ايرانداك


در اين پست به آموزش نحوه استعلام ايرانداك براي موضوع پايان نامه مي پردازيم

ارائه استعلام ايرانداك براي موضوع پايان نامه براي تصويب پروپوزال در شوراي پژوهشي الزامي مي باشد، همچنين براي برخي از دانشگاه ارائه استعلام سيكا و سيويليكا مورد نياز مي باشد

براي استعلام ايرانداك ابتدا به سايت پيشينه پژوهش ايرانداك وارد مي شويم (لينك پيشينه پژوهش ايرانداك )

با ورد به سايت صفحه زير بارگذاري مي شود:

صفحه اصلي پيشينه پژوهش ايرانداك - مشاورتز

صفحه اصلي پيشينه پژوهش ايرانداك – مشاورتز

در صورتيكه در ايرانداك عضو هستيد با وارد كردن ايميل و رمز وارد سامانه مي شويد در غير اينصورت از قسمت “كاربر تازه هستم” ثبت نام را انجام داده و پس از ثبت نام لينك فعال سازي به ايميل شما ارسال مي گردد، پس از فعال سازي لينك ارسالي شما قادر به ورود به سامانه هستيد

پس از ورود به سامانه مطابق تصوير زير، روي درخواست تازه كليك كنيد

استعلام ايرانداك - مشاورتز

استعلام ايرانداك – مشاورتزّ

مشخصات شما زمان ثبت نام ثبت شده است، مقطع تحصيلي، گروه، رشته، گرايش و دانشگاه محل تحصيل را در فرم تكميل نماييد

در قسمت دوم فرم عنوان پايان نامه را به همراه كليدواژه هاي موضوع ثبت و پرداخت را انجام دهيد

توضيح: در استعلام ايرانداك براي هر موضوع هزينه 15000 تومان مي بايست پرداخت گردد، مشاور تز استعلام ايرانداك را بصورت رايگان براي شما انجام مي دهد

نكات ضروري در ثبت موضوع براي استعلام ايرانداك

  1. نام و نام خانوادگي دقيق و كامل وارد گردد
  2. عنوان پايان نامه شما مي بايست با عنواني كه شوراي پژوهشي دانشكده ارائه مي گردد تطابق و هم خواني داشته باشد
  3. از آنجا كه موتور سرچ استعلام ايرانداك براساس تعيين كلمات كليدي طراحي گرديده، در انتخاب كلمات كليدي دقت نماييد. پيشنهاد مي شود براي انتخاب كلمات كليدي از مشاوره رايگان موسسه انجام پايان نامه مشاورتز بهره مند شويد تا ركوردهاي پيشنهاد شده از طرف ايرانداك به حداقل تعداد برسد
  4. پس از ارسال استعلام ايرانداك به ايميل شما ممكن هست تعدادي موضوع مشابه به موضوع شما از طرف ايرانداك در انتهاي نامه درج شده باشد. جاي نگراني نيست چون ممكن است كليدواژه هاي شما با موضوعات ركورد شده مشابهت داشته و موضوع شما متفاوت از موضوعات ركوردي پيشنهادي ايرانداك باشد

با ارسال استعلام براي مشاورتز، ركوردهاي پيشنهادي ايرانداك بررسي و مشاوره در زمينه ركوردهاي استعلام شده و تكراري يا عدم تكراري بودن موضوع شما ارائه مي گردد

  1. بسته به ترافيك ثبت موضوعات زمان استعلام ايرانداك بين 1 تا 10 روز كاري زمان مي بردد
  2. براساس تجربه در صورتيكه شما زمان محدودي براي دريافت استعلام داريد با شماره‌هاي تماس:66494980-66951430 داخلي(123) تماس گرفته و با ارائه كد رهگيري از قسمت پشتيباني بخواهيد استعلام را زودتر برررسي نمايند
  3. پيشنهاد مي گردد قبل از شروع به نگارش پروپوزال، اقدام به ثبت استعلام نماييد تا خيال شما از تكراري نبودن موضوع راحت گردد

براي آموزش استعلام سيويليكا اينجا كليك كنيد

براي آموزش استعلام سيكا اينجا كليك كنيد

براي آموزش استعلام sid اينجا كليك كنيد

براي آموزش استعلام magiran اينجا كليك كنيد

براي آموزش استعلام شبكه جامع سيمرغ اينجا كليك كنيد

براي آموزش استعلام سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران اينجا كليك كنيد

 

اين محتوا مي تواند براي سرچ هاي زير مفيد باشد

آموزش استعلام موضوع پايان نامه از ايرانداك

استعلام irandoc

استعلام از ايرانداك

استعلام پيشينه پايان نامه

استعلام پيشينه پايان نامه از ايرانداك

استعلام تكراري نبودن موضوع پايان نامه در ايرانداك

استعلام موضوع ار ايران داك

استعلام موضوع از ايرانداك

استعلام موضوع ايران داك

استعلام موضوع پايان نامه از irandoc

استعلام موضوع پايان نامه از ايران داك

استعلام موضوع پايان نامه ايران داك

استعلام موضوع پايان نامه در ايران داك

استعلام موضوع پايان نامه در ايرانداك

ايران داك

ايران داك پيشينه

ايرانداك

بررسي موضوع پايان نامه در ايران داك

پيشينه پژوهش ايرانداك

تكراري نبودن موضوع پايان نامه در ايران داك

ثبت موضوع پايان نامه در ايران داك

ثبت موضوع پايان نامه در ايرانداك

ثبت نام در سايت ايران داك

ثبت نام در سايت ايران داك

ثبت نام در سايت ايرانداك

جستجوي تكراري نبودن موضوع پايان نامه در ايرانداك

چگونگي عضويت در سايت ايران داك

راهنماي استعلام موضوع پايان نامه در ايران داك

عدم تكرار موضوع پايان نامه ايران داك

عضويت در سايت ايران داك

عضويت در سايت ايرانداك

نحوه استعلام موضوع پايان نامه از ايران داك

نحوه استعلام موضوع پايان نامه در سايت ايرانداك

نحوه ثبت نام در سايت ايرانداك

نحوه گرفتن تاييديه ايران داك

ورود به سايت ايران داك



 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۹:۴۰ توسط:حامد موضوع:

بهترين وكيل ملكي تهران


آشنايي به مباحث ملكي آنجايي اهميت بسزايي پيدا كرد كه با تدوين اولين قوانين در اين حوزه كه همه روزه به تعداد آن نيز اضافه مي شود و همچنين پيچيدگي هاي حقوقي اين مباحث و ارزش ريالي اموال غيرمنقول، همگي باعث شد تا اشخاص به اهميت مراجعه به افراد صاحب علم و فن لازم حقوقي، جهت پيگيري مشكلات ملكي خود بيش از پيش پي برده و به وكيل ملكي كه صاحب نظر ترين شخص در حوزه دعاوي مربوط به املاك و اموال غيرمنقول است و تخصص لازم را دارد مراجعه كرده تا اقدام به رفع مشكل كنند بهترين وكيل ملكي تهران آماده مشاوره حقوقي در زمينه معاملات اموال غير منقول و رفع مسائل حقوقي آن مي باشد.آي وكيل

دعاوي ملكي چيست

به مجموعه اي از دعاوي كه موضوع آن، ارتباط اشخاص با اموال غير منقول است، گفته مي شود كه هر روز نيز به تعداد اين دعاوي و پيچيدگي هاي آن اضافه مي گردد و همين موضوع اهميت خدمات حقوقي بهترين وكيل ملكي تهران را نمايان مي كند.

بهترين وكيل ملكي تهران كيست

بهترين وكيل ملكي تهران در واقع به وكيلي گفته مي شود كه با اخذ پروانه پايه يك دادگستري شهر تهران، حائز شرايط قبول دعاوي از جمله دعاوي ملكي در شهر تهران شده و مجوز فعاليت در پايتخت را دريافت كرده است امري كه مستلزم احراز شرايط علمي لازم ، توسط كانون وكلاي دادگستري مركز مي باشد.

در واقع اشخاصي كه قصد اقامه دعاوي ملكي در شهر تهران را دارند با مراجعه به بهترين وكيل ملكي تهران كه پروانه وكالت در شهر تهران را اخذ كرده است، مي توانند از خدمات تخصصي تري بهره ببرند كه در اين مقاله به گوشه اي از آن خواهيم پرداخت.

گستره دعاوي ملكي

لازم به ذكر است كه دعاوي ملكي در پاره اي از موارد حقوقي و در مواردي كيفري است

از جمله دعاوي حقوقي رايج در زمينه ملكي مي توان به دعاوي تنظيم سند رسمي، الزام به اخذ پايان كار شهرداري، الزام به اخذ صورت مجلس تفكيكي، تخيله محل استيجاري، سرقفلي، خلع يد از ملك، تقسيم و افراز املاك مشاعي، قرارداد مشاركت در ساخت، اختلافات مربوط به پيش فروش آپارتمان تصرف عدواني، ممانعت از حق، مزاحمت، اجرت المثل ايام تصرف، الزام به تحويل ملك، فسخ مبايعه نامه، اقاله قرارداد خريد و فروش ملك، دستور فروش ملك مشاع، الزام به تنظيم سند رسمي صلح سرقفلي، تسليم مبيع معامله غيرمنقول، تجوز انتقال منافع به غير، ابطال سند رسمي، ابطال مبايعه نامه، اثبات مالكيت، مطالبه ثمن معامله، استرداد ثمن معامله، تائيد فسخ قرارداد، الزام به تنظيم سند رسمي اجاره، ابطال اجاره نامه، اثبات حق ارتفاق، اثبات حق انتفاع، الزام به انجام تعميرات اساسي عين مستاجره، الزام به فك رهن، اثبات وقفيت، تعديل اجاره بها، تائيد انفساخ قرارداد، درخواست صدور حكم توليت، مطالبه اجور معوقه، مطالبه خسارات مربوط به اموال غيرمنقول، ابطال اجرائيه ثبتي، ابطال مزايده و غيره اشاره كرد، همانطور كه ملاحظه مي كنيد كثرت دعاوي حقوقي ملكي نيازمند بهره گيري از خدمات حقوقي بهترين وكيل ملكي تهران است تا موفقيت دراين زمينه تضمين گردد.

در ادامه به نمونه اي از دعاوي كيفري مطرح در دادگستري مي پردازيم كه بيشترين آمار مراجعين را به خود اختصاص داده است كه مي توان به دعاوي فروش مال غير، معامله معارض، معرفي ملك ديگري به عنوان ملك خود، تخريب عمدي، جعل سند، دعاوي سه گانه تصرف عدواني مزاحمت و ممانعت از حق كه استثنائا قابليت طرح در دادگاه حقوقي را نيز دارد اشاره كرد كه همه اين دعاوي در حوزه تخصصي و فعاليت وكيل ملكي قرار دارد و لازمه بهترين وكيل ملكي تهران اين است كه اشراف كافي و جامع به تمامي دعاوي حقوقي و كيفري مربوط به حوزه اموال غيرمنقول داشته باشد.

اهميت مراجعه به بهترين وكيل ملكي تهران

دعاوي ملكي ماهيتا دعاوي پيچيده و تخصصي هستند كه نيازمند تسلط به قوانين خاص زيادي مي باشد علم و اطلاع از اين قوانين فقط از بهترين وكيل ملكي تهران بر مي آيد كه حوزه فعاليت خود را دعاوي مربوط به املاك انتخاب كرده و در اين زمينه تخصص لازم را كسب كرده است.

در واقع نحوه طرح دعوا و انتخاب عنوان درست براي دادخواست از اهميت بسيار بالايي برخوردار است چرا كه هر دادخواست و موضوع دعوي، فقط يك بار قابليت طرح در دادگستري دارد و انتخاب عنوان اشتباه مي تواند مسير موفقيت در پرونده را براي هميشه مسدود كند، بهترين وكيل ملكي تهران مي تواند با تخصص و تبحر خود در اين زمينه، فرايند دادرسي را به بهترين شكل به جريان انداخته و مديريت كند.

براي نمونه بايد متذكر شد وقتي شخصي ملك ديگري را تصرف مي كند، بهترين وكيل ملكي تهران مي تواند با تشخيص صواب خود تصميم بگيرد مسير دعوي حقوقي را طي كند يا به طرح دعوي كيفري بپردازد.

همانطور كه قبلا نيز اشاره شد اهميت انتخاب عنوان درست براي يك دعوي، جايي نمايان خواهد شد كه با طرح دعوي نادرست مثلا دعواي حقوقي به جاي كيفري و بالعكس مي تواند حق شكايت كيفري و طرح دعوي حقوقي را براي هميشه از شخص سلب كند. بنابراين واضح است كه با كمك بهترين وكيل ملكي تهران مي توانيد دعوي را در مسير درست خود هدايت كرده و احقاق حق كنيد.

نياز به بهره مندي از خدمات بهترين وكيل ملكي تهران با توجه به مهم بودن و ارزشمند بودن موضوع خواسته كه همان مال غيرمنقول است و در شهرهاي بزرگ از جمله تهران كه با افزايش روزافزون بهاي املاك مواجه هستيم روشن است و بيش از هر دعوي ديگري احساس مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۳:۰۷ توسط:حامد موضوع:

ramin fallah


ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah

ramin fallah


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۸:۳۶ توسط:حامد موضوع:

پاك نشدن تخته هاي وايت برد چه علتي دارد؟


قيمت تخته وايت برد يكي از دلايلي است كه ما را از خريدهاي بي مورد باز ميداردمهمترين سوالي كه مصرف كنندگان تخته هاي وايت برد با آن مواجه هستند علت پاك نشدن تخته هاي وايت برد ميباشد.  براي اين كار لازم است كه مقدمتا به ساختار تخته هاي وايت برد ميپردازيم تا بهتر به اين علت ها پي ببريم.

مهم ترين اجزايي كه تخته هاي وايت برد با آن ساخته ميشوند صفحه اصلي و سفيد آن تخته ميباشد . تخته هاي وايت برد بر چند نوع هستند كه مهم ترين آنها تخته وايت برد معمولي،  تخته وايت برد مغناطيسي و تخته وايت برد شيشه اي است كه ميتوان آنها را روي پايه وايت برد  نيز سوار كرد. در ابتدا لازم است صريحا اعلام شود كه تخته وايت برد شيشه اي بجز موارد خاصي مثل تراشيدگي و خراشهاي عميق در سطح شيشه كه به ندرت اتفاق مي افتد مبرا از هر نوع آسيب و يا جا افتادگي نوشته ها ميباشد زيرا سطح شيشه به لحاظ يك پارچگي و انسجام مواد ، مقاوم ترين و سخت ترين ماده در برابر آسيب ديدگي هاست. شما ميتوانيد يك وسيله تيز و برنده را يكبار محكم روي شيشه و يكبار روي بدنه ماشين و بدنه يخچال بكشيد ، با اين توضيح كه رنگ ماشين و بدنه يخچال با رنگ تخته وايت برد مشابهت هاي زيادي دارند يعني هردو فلز ولي روكش رنگ دارند . وسيله تيز باعث خراش و آسيب رنگ ماشين و يخجال ميگردد ولي در شيشه اثري نميگذارد. مثال ديگر اينكه مايعي شيميايي مثل بنزين نفت و يا شيشه شور را روي اجسام ذكر شده بماليد. چندين بار اين كار را انجام دهيد. متوجه خواهيد شد كه شيشه بدون آسيب ميماند . .

پس علت پاك نشدن تخته هاي وايت برد چيست ؟

روي صفحات وايت برد پوشش رنگ وجود دارد درحاليكه شيشه داراي ماده اي يك پارچه و سخت ميباشدبنابر اين مهمترين عامل آسيب تخته از بيرون آن استپس بايد مراقب باشيم تا مواد بيروني كه با تخته تماس دارند مضر نبوده تا مانع آسيب به تخته شود .

ابزارهايي كه با يد مرغوب باشند وبا تخته سر وكار دارند عبارتند از ماژيك وايت برد و ديگري تخته پاكن . .

براي تشخيص اينكه بدانيم تخته وايت بردي كه خريديم استاندارد است ابتدا با يك ماژيك مرغوب روي آن نوشته يا علامت گذاري ميكنيم بعد از مدت زماني كوتاه  براي خشك شدن رطوبت و خيسي ماژيك روي تخته ، با انگشت دست به آرامي روي نوشته ها ميكشيم اگر پاك شد تخته سالم بوده وتا چندين سال سالم خواهد ماند .

مشكل اصلي  از آنجايي آغاز ميشود كه  ماژيك وايت برد عمرش تمام ميشود دراينجا ممكن است ماژيكي كه جايگزين ميكنيم يا ميخريم ممكن است در اثر كم اطلاعي و عدم شناخت، ماژيك نا مرغوب و بي كيفيت باشد .در اين حالت خطوط پاك ميشوند ولي سايه ها روي صفحه ميمانند اين سايه ها روي هم انباشته وبه صورت ابر هاي تيره  چشم را مي آزاردبازهم مشكلي نيست چون راه چاره هنوز هست .در اين مواقع گاها مصرف كنندگان در اثر عدم آگاهي رو به مواد شوينده مثل شيشه شور و ديگر مواد پاك كننده كه با صفحه سازگار نيست مي آورند .ادامه اين روند باعث ميشود كه لايه سطحي صفحه زبر و غير صيقلي شود  و نوشته ها داخل زبريها ميمانند از اين لحظه به بعد تخته وايت برد بلا استفاده ميگردد و ضرر هنگفتي متوجه ما ميشود در ابتدا به سازنده بدبين شده ودر نهايت از خريد مجدد تخته هاي وايت برد اجتناب كرده ويا با نگراني و استرس و ترديد اقدام به خريد هاي ديگر كرد .

پس بزرگترين علت پاك نشدن تخته هاي وايت برد استفاده از مواد شوينده است بخصوص شيميايي..

نحوه  تميز كردن و نگهداري بهينه از اين تخته ها

چطور ميتوان مانع پاك نشدن تخته هاي وايت برد شد ؟

بسيار ساده ميتوان تخته وايت برد را تميز كرد

 كم هزينه ترين و بهترين راه براي پيشگيري از بروز چنين مشكلاتي اينست كه به محض اولين جا افتادگي خطوط روي صفحه ، نگران نباشيد چنانچه اين سايه ها روي هم انباشته شدند هم نگران نباشيد فقط و فقط كافيست با يك دستمال نمدار روي اين خطوط  و سايه ها بكشيد .همگي پاك ميشوند و تخته مجددا قابل استفاده مي گردد .

به اين شرط كه :

هيچوقت رو به مواد شوينده نياورده باشيد .حتي شيشه شور .

پس

چگونه  وايت برد را تميز كنيم ؟

به همين سادگي ، فقط با يك دستمال نمدار.

ميتوانيد براي خريد تخته وايت برد، به سايت وايت برد پارس مراجعه كنيدكافيست وايت برد پارس را در گوگل جستجو كنيد.

منبعوايت برد پارس

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۶:۲۲ توسط:حامد موضوع:

ماركتينگ اينستاگرام


آيا مي دانيد كه امروزه بازاريابان بسياري به سمت اينستاگرام كشيده شده اند ؟ آيا مي خواهيد بدانيد كه كسب و كار شما چگونه مي تواند از شبكه اجتماعي محبوب اينستاگرام استفاده كند؟ در اين مقاله ، به روش هاي مختلف ماركتينگ اينستاگرام براي تقويت بازاريابي كسب و كار شما خواهيم پرداخت.

چرا ماركتينگ اينستاگرام ؟

در چند سال اخير ، استفاده از اينستاگرام توسط برند ها و كسب و كارها بسيار افزايش يافته است. با ميليون ها كاربر ، اينستاگرام به فرصتي مناسب براي برندها تبديل شده است تا پيام ها و عكس هاي خود را با مخاطبان هدف خود به اشتراك بگذارند.

وقتي اينستاگرام شروع به كار كرد ، صرفاً راهي براي اشتراك گذاري عكس با طرفداران بود و ارزش بازاريابي زيادي نداشت. با اين حال ، در چند سال گذشته اينستاگرام ثابت كرده است كه بستر موثري براي بازاريابان براي دستيابي به مخاطبان جديد مي باشد. هنگام ايجاد استراتژي بازاريابي خود ، اين سكوي عالي و استفاده نشده را فراموش نكنيد.

در ادامه به بيان چند روش ماركتينگ اينستاگرام كه مي توانيد براي دستيابي به اهداف بازاريابي خود استفاده كنيد مي پردازيم.

 

 

براي دستيابي به مخاطبان گسترده تر ، هر چه سريعتر به اينستاگرام بپيونديد

كاربران مدت طولاني منتظر بودند تا علاوه بر امكان استفاده از اپليكيشن اينستاگرام ، بتوانند از نسخه وب اينستاگرام هم بهره مند شوندبا اينكه اينستاگرام در هر دو دستگاه اندرويدي و آيفون موجود بود ، اما هنوز هم بسياري از افراد مايل به دسترسي به اينستاگرام از طريق وب سايت بودند.

راه اندازي پروفايل هاي اينستاگرام در نوامبر 2012 به بازاريابان اين فرصت را داد تا علاوه بر هدف قرار دادن كاربران تلفن همراه ، به كاربران ساير پلتفرم ها نيز دسترسي داشته باشند.
با استفاده از ماركتينگ اينستاگرام كسب و كار و برند خود را به افراد بيشتري معرفي كنيد و از فروش بيشتر محصولات خود لذت ببريدماركتينگ اينستاگرام نياز به استراتژي هوشمندانه دارد كه با استفاده از متخصصان گلد فالوور مي توانيد به اهداف خود دست پيدا كنيد.

تصاوير اينستاگرام يك فرصت عالي به كسب و كار شما ارائه مي كند و به مخاطبان شما بينش بهتري از شركت شما مي دهدشما مي توانيد از قسمت هاي مختلف شركت خود براي جذب بيشتر مشتري و كاربر و فالوور استفاده كنيدبا استفاده از پست ها و استوري اينستاگرام مي توانيد ، انعطاف پذيري بيشتري نسبت به ساير شبكه هاي اجتماعي براي ارائه محصولات خود به كاربران داشته باشيد.

از اكانت اينستاگرام خود براي ايجاد استوري هاي جذاب استفاده كنيدبا استفاده از اينستاگرام مي توانيد تصاوير يا اطلاعات تماس و يا لينك وب سايت يا تصاوير كارمندان خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و همچنين اطلاعات جذابي كه براي كاربران مفيد خواهد بود ، ارائه دهيد.

ايجاد درگيري و تعامل بيشتر با كاربران با مسابقات مختلف و ماركتينگ اينستاگرام

اينستاگرام به يك سكوي محبوب براي استفاده از مسابقات مختلف كه اغلب منجر به افزايش فالوورهاي شما مي شود تبديل شده استمسابقات در اينستاگرام به راحتي انجام مي شودشركت ها مي توانند به راحتي از كاربران بخواهند با استفاده از برچسب زدن به تصاوير خود ، از هشتگ خاصي براي مسابقه استفاده كنند.جستجوي تصاوير از طريق عكس ها آسان است ، از ديگران بخواهيد كه تصاوير مورد نظر شما را لايك كنند و ديگران را منشن و يا كامنت بگذارند.

سوني نمونه بسيار خوبي است كه در چند كمپين خود از مسابقات عكس استفاده كرده استآنها پس از موفقيت در مسابقه تصويري #SonyX ، تصميم گرفتند دوباره آن را با #Sonylove امتحان كنندبراي اين مسابقه ، سوني از مردم خواست كه ابتدا آنها را در اينستاگرام دنبال كنند و سپس تصاويري از هر چيزي را كه نشان دهنده "عشقاست ، ارسال كنندتصاوير مي توانند هر چيزي باشند كه نشان دهنده عشق به شما باشد ، مانند يك شخص ، محصول ، مكان يا هر چيز ديگريهر روز به طور تصادفي يك نفر انتخاب مي شد تا يك كارت هديه 50 دلاري دريافت كند.برندگان ديگر برخي از كالاهاي جديد سوني را بر اساس تناسب با موضوع ، اصالت ، خلاقيت و تكنيك دريافت مي كنندمسابقه سوني نمونه اي عالي از چگونگي جذب بيشتر دنبال كنندگان اينستاگرام و افزايش تعامل طرفداران اينستاگرام با برند شما است.

درست مانند هر بستر ديگر در شبكه هاي اجتماعي ، مهم است كه مرتباً محتواي جذاب ارسال كنيدو همچنين يك مسابقه را در نظر بگيريد تا به طرفداران يادآوري كنيد كه چرا بايد از مارك شما خريد كننداين روش يك روش عالي براي ايجاد درگيري و تعامل بيشتر با كاربران مي باشد.

 

ماركتينگ اينستاگرام جايزه دادن به فالوورها با كدهاي تبليغاتي

هنگام ارسال عكس هاي خود ، به چيزي فكر كنيد كه توجه مخاطبان شما را به خود جلب كند و آنها را با پست هاي شما درگير نگه داردبه فالوورهاي خود پاداش دهيد تا تصاوير شما را جستجو كرده و توضيحات را بخواننداين روش براي برندها يكي از بهترين روش هاي ماركتينگ اينستاگرام محسوب مي شود چرا كه باعث مي شود كاربران از محصولات شما خريد كنند و تجربه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند.

دريابيد كه مخاطبان شما چه مي خواهند و از آن استفاده كنيد تا آنها را درگير نگه داريداين روش ، روشي است كه باعث مي شود مخاطبان كسب و كارها در شبكه هاي اجتماعي هيجان زده و درگير باشندبه اطلاعاتي كه در مورد مخاطبان خود مي دانيد ، از اطلاعات جمعيتي آنها تا چيزي كه توجه آنها را جلب مي كند ، فكر كنيد و در هنگام تنظيم تقويم سرمقاله خود براي اينستاگرام اين موضوع را در نظر بگيريدبله ، داشتن تقويم سرمقاله براي حفظ توليد محتواي مداوم مفيد است.

قبل از افزودن كدهاي تبليغي به كمپين خود ، در مورد اينكه آيا آنها با مخاطبان شما ارتباط دارند ، فكر كنيداگر اينگونه باشد ، روش هاي منحصر به فرد يا خلاقانه ايي براي به اشتراك گذاري آنها در اينستاگرام پيدا كنيدنه تنها فالوورهاي شما از اين كدها قدرداني مي كنند ، بلكه باعث جذب ديگر افراد به سمت برند و كسب و كار شما مي شود.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۵۵:۴۱ توسط:حامد موضوع:

ازدواجي موفق با اسم پيشنهادي براي سايت


اهميت اسم پيشنهادي براي سايت

تصميم درباره اسم پيشنهادي سايت شما، ميتونه مهم ترين تصميم درباره كسب و كار شما باشه. چوناسم سايت يا نام دامنه در واقع نحوه اطلاع از وبسايت شما به صورت آنلاين هست. اين اسم منحصر به فرد شما در اينترنت هست و ديگران مي تونند از طريق يه موتور جستجو مثل گوگل، سايت شما را پيدا كنن.

اسم پيشنهادي براي وب سايت تو سئو سايت بسيار تاثيرگذاره. يعني باعث ميشه تو حوزه كاريتون و با كليد واژه اي كه انتخاب كردين در صفحه نتايج گوگل رتبه خوبي پيدا كنين.

پيشنهاد براي مطالعه

سئو SEO چيست؟

ساختار استاندارد اسم پيشنهادي براي وبسايت

يك اسم پيشنهادي براي سايت طراحي شده شما بايد يه ساختار درستي هم داشته باشه. چه چيزهايي رو بايد موقع انتخاب اسم وب سايت در نظر بگيريم؟

اجزاي ساختار مناسب اسم سايت

۱. پيشوند اصلي

در واقع همون پروتكل صفحه اينترنتي شما هست كه به دو صورت http و https نشون داده ميشه.

۲. پيشوند اسم سايت

پيشوند اسم سايت به شكل WWW نوشته ميشه.

۳. اسم پيشنهادي سايت

اين اصلي ترين قسمت هست كه انتخابش به عهده خود شماست و موضوعي هست كه اينجا ميخوايم مفصل دربارش حرف بزنيم.

۴. پسوند

با انتخاب درست در اين قسمت هم ميتونين نام دامنه را به سطح هاي بالاتري ببرين. رايج ترين پسوند ها در ايران com, .ir, .org. هستند.

پيشنهاد براي مطالعه

اعتبار دامنه يا Domain Authority چيست؟

۹ نكته بسيار مهم در انتخاب اسم پيشنهادي براي وبسايت

بهتون قول ميدم بعد از رعايت كردن اين نكته ها، به راحتي يك اسم مناسب براي سايت خودتون انتخاب مي كنين و به هدفي كه براي ساختن سايت خودتون داشتين، نزديك و نزديك تر ميشين.

۱. يك نام منحصر به فرد = اسم پيشنهادي براي سايت

سايت هايي كه براي مشاغل خاص ساخته ميشن، بيشتر از همه بايد دنبال يه اسم خاص و منحصر به فرد براي سايتشون بگردن. وقتي يه اسمي مرتبط با موضوع سايت به ذهنتون مياد، اول از همه اونو درگوگل سرچ كنيد چون شايد اين اسم قبلا انتخاب شده باشه. اگر با برند خودتون در حال بازاريابي هستين، مي تونيد از نام خودتون براي اسم سايت استفاده كنين. حواستون باشه اگه اسمي مد نظرتون هست و قبل از شما يه نفر ديگه اون نام دامنه را براي سايتش استفاده كرده، نبايد حتي مشابه اون اسم هم انتخاب كنين.

۲. انتخاب دامين وبسايت = بازي با كلمات

در تبليغات يه قانون وجود داره كه ميگه هنگام راه اندازي يه محصول جديد، يه ليست با ده تا نام تهيه كنين. منظورش چيه؟ يعني وقتي دارين به اسم مناسب براي سايت فكر مي كنين، پنج كلمه يا عبارتي كه موضوع اصلي سايت شما را نشون ميده، انتخاب كنين. بعد اين كلمه ها يا عبارت ها را با هم به ۱۰ صورت مختلف تركيب كنين. از بين اين ده تا، سه تا تركيبش كه از همه راحت تر و خلاقانه تر هست را جدا كنين. در آخر هم براي انتخاب از بين اين سه تا اسم ، با دوستانتون يا يه مشاور سايت خوب مشورت كنين تا بهترين نام دامنه را انتخاب كرده باشين.

۳. آسون تايپ شدن اسم پيشنهادي براي سايت

اگر مجبور باشيد نام دامنه را با خودتون بيش تر از يك بار تكرار كنين تا بتونيد به خاطر بسپرينش، بهتره از اون اسم صرف نظر كنين. بعضي وقت ها اونقدر تايپ كردن اسم يه سايت هايي سخته يا آدم به اشتباه ميندازه كه بيخيالش ميشيم، يا ترجيح مي ديم اولين اسم مشابه به اون سايت كه مياد را باز كنيم و ببينيم. پس حتماً موقع انتخاب اسم ، به آسوني تايپ كردنش هم فكر كنين.

۴. پسوند com. را فراموش نكنيد

پسوند هاي رايج و زيادي مثل ir. و org. وجود داره كه مي تونين بعد از نام دامنه، به آدرس سايت اضافه كنين اما پسوند .com را بيشتر مردم مي شناسن و نسبت به بقيه پسوند ها بين مردم رايج تر شده.

۵. اسم پشنهادي براي وبسايت = نام و برند تجاري

نام دامنه شما، برند و معرف كار و هدف شما هست. ديدين يه وقتايي از روي اسم بعضي از سايت ها، ميشه سريع حدس زد كه درباره چي هست و چه كمكي ميتونه بهمون بكنه. شما هم سعي كنين اسم سايتتون را به نحوي انتخاب كنين كه مثل يه برند تجاري باشه و با شنيدنش به راحتي يه پيش زمينه ذهني از محتواي سايت به كاربر بده.

۶. بهترين اسم پيشنهادي براي سايت = كوتاه ترين اسم

اگر نمي تونين يه اسم خاص و به ياد موندني انتخاب كنين، پس حداقل از تركيب بيش از دو كلمه براي ساختن اسم سايت استفاده نكنين. تركيب دو كلمه اغلب نام هايي را مي سازن كه به راحتي در حافظه مي مونه مثل LifeHacker.com :

راستي اگر از مخفف كردن براي ساختن اسم استفاده كنين، قطعاً اسمي به يادموندني نميشه.

۷. عدد و علامت هاي اضافي ممنوع!

اعداد و علامت هايي مثل خط تيره (-) خيلي گيج كننده هست و اصلاً ممكنه با زدن يه عدد يا علامت اشتباه توسط كاربر، به سايت ديگه اي وارد بشن.

۸. اسم پيشنهادي براي سايت = به روز ترين و ماندگارترين اسم

به طور شخصي هر كدوم از ما دنبال به روز ترين و مدرن ترين مبحث ها و اسم ها هستيم و يادمون ميمونه. وقتي يه اسم براي سايت انتخاب كردين، حواستون به اين هم باشه كه فقط اين اسم و اين سايت واسه امروز و فردا نيست! اگر كلي هزينه هاي پولي و زماني براي طراحي سايت صرف كردين، پس قطعاً هدفتون اينه كه براي يه مدت طولاني و توسط نسل هاي مختلفي از سايت شما استفاده بشه. پس يه اسم انتخابي براي سايت ، بايد به روز، ماندگار و مرتبط و قابل فهم براي همه سن ها باشه.

۹. با نام دامنه سايت خود ازدواج كنيد!

ميدونم كه فكرتون الان درگير ازدواج شده كه چه ارتباطي با اسم پيشنهادي براي سايت داره؟ منظورم اينه كه حتماً اسمي كه براي سايت انتخاب مي كنيد را بايد دوسش داشته باشين. مي دونين چرا؟ چون اگه چندسال بعد تصميم گرفتيد كه دوباره اسم پيشنهادي براي سايت تغيير بدين؛ زمان، پول، برندسازي و رتبه بندي سايت را از دست ميدين. ما اصلاً بهتون توصيه نمي كنيم وقتي كه براي مدت زمان قابل توجهي سايت شما زنده و فعال شده، نام دامنه را تغيير بدين.

دامين پيشنهادي سايت

بهترين اسم پيشنهادي براي سايت

شمايي كه حتماً زمان و پول زيادي صرف طراحي سايت كردين و ميخواين به نتيجه دلخواهتون برسين، پس بهتره يه زمان كافي هم براي انتخاب نام دامنه يا همون اسم سايت داشته باشين. اهميتش خيلي زياده اما اصلاً كار سختي نيست اگه:

۱. يه اسم خاص و ويژه براي سايت خودتون انتخاب كنين.

۲. يكم خلاق باشين و وقت بزارين تا جاي كلماتي كه توصيف كننده كارتون هستن را جا به جا كنين، تا يه اسم جذاب براي سايت بسازين.

۳. يادتون بمونه خيلي بايد راحت و آسونه تايپ بشه.

۴. حواستون باشه به انتخاب پسوند هاي بعد از نام دامنه باشه!

۵. سعي كنين اسم پيشنهادي براي سايت را تبديل به يه برند و مارك خاص تجاري كنين.

۶. تا جايي كه ميتونين يه اسم مختصر و مفيد ايجاد كنين.

۷. بهتره كه فكر گذاشتن عدد و علامت هاي عجيب و اضافي واسه اسم سايت را از سرتون بيرون كنين!

۸. ميدونيم كه اين روزا همه از دنياي تكنولوژي و اينترنت استفاده مي كنن. پس نام دامنه شما بايد واسه همه قابل فهم و حفظ كردن باشه تا ماندگار بمونه.

۹. در آخر اينكه شما بايد اول از انتخاب اسم پيشنهادي براي سايت ، راضي و خوشحال باشين، بعد ديگران!

 

منبع: https://pmpr.ir/how-choose-domain-name/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۲:۵۷ توسط:حامد موضوع:

فروشگاه ساز سلدان، تغيير بازي در سرويس هاي فروشگاه ساز دنيا


سلدان پلتفرمي است كه به شما امكان اين را مي‌دهد كه فروشگاه و سايت خودتان را بسازيد و اين كار را بدون نياز به داشتن هيچ گونه دانش برنامه نويسي و يا حتي استخدام برنامه نويس يا طراح انجام دهيد. همچنين در اين پلتفرم ديگر نيازي نيست پكيجي را خريداري كنيد، پلاگين‌هاي مختلفي را خريداري كنيد و نصب كنيد . حتي نيازي به داشتن اطلاعات فني و پشتيباني سايت را نخواهيد داشت. تمام اين كارها توسط تيم سلدان انجام خواهد شد. يكي از ويژگي‌هاي سلدان ، نسبت به رقبايي مثل شاپيفاي فايل در اين است كه در اين پلتفرم ديگر شما نياز نداريد حتي قالب‌هايي را انتخاب كنيد، خريداري كنيد، نصب كنيد و ساختار كلي فروشگاه براي مشتريان شما در يك قالب خيلي حرفه اي و زيبا براساس نوع محصولتان به صورت خودكار generate مي‌شود بدون اينكه شما نيازي داشته باشيد كه با تنظيمات پيچيده يا طراحي‌هاي پيچيده سروكار داشته باشيد و همينطور هم براي فروشگاه‌تان امكان اين را فراهم مي‌كنيد كه بتوانيد لندينگ پيج‌هاي خاص خودتان را هم طراحي كنيد. مثلا اگر برندي داريد يا آفري داريد يا محصول خاصي را مي‌خواهيد پروموت كنيد، مي‌توانيد از لندينگ پيج بيلدر سلدان هم استفاده كنيد كه به راحتي با drag and drop مي‌توانيد سكشن‌هاي مختلف را به صفحه لندينگ اضافه كنيد و يك صفحه لندينگ استاندارد با تمام ويژگي‌هاي مربوط به تايپوگرافي و ديزاين و UI/UXرا داشته باشيد. براي راه اندازي كسب و كار آنلاين به چيزي بيشتر از يك فروشگاه ساز معمولي نياز داريد. اگر به دنبال جواب هستيد ادامه مطلب رو بخونيد.

سريعترين تجربه كاربري براي مالكان و خريداران با تكنولوژي PWA

يكي از ويژگي‌هاي ديگر اين پلتفرم نسبت به رقبايي مثل شاپيفاي فايل، در اين است كه كل فروشگاه هم بخش مديريت فروشگاه هم بخش خريدار شما، به صورت وب اپليكيشن است. يعني سايت كه شما در نهايت خواهيد داشت، يك پروكسي و وب اپ خواهد بود كه به راحتي حتي در گوشي‌هاي اندرويد و IOS قابل نصب هست. علاوه براين امكان توليد و ساخت اپليكيشن native براي اندرويد در حال حاضر بر روي سلدان وجود دارد و شما ميتوانيد اپليكيشنnative اندرويد فروشگاه خودتان را هم بسازيد و ورژن IOS هم در برنامه‌هاي توسعه سلدان وجود دارد كه اضافه شود.

تمام اين فرايندها به صورت خودكار انجام مي‌شود. يعني شما چند مرحله ساده را طي مي‌كنيد و فروشگاهتان را داريد. يا چند مرحله ساده را طي مي‌كنيد و اپليكيشن‌تان ساخته مي‌شود. شما با يك حساب كاربري در بهترين فروشگاه سازحرفه اي و رايگان ايران مي‌توانيد هر تعداد فروشگاهي كه مي‌خواهيد را بسازيد و به اين فروشگاه‌ها كاركنان خودتان را هم اضافه كنيد. همچنين يكي از ويژگي‌هاي سلدان اين است كه به شما امكان اين را مي‌دهد كه بتوانيد فروشگاه و سايت خودتان را روي دامين اختصاصي خودتان داشته باشيد و اين كار هم به صورت رايگان انجام مي‌شود. علاوه براينكه تمام ويژگي ها، feature ها، پلاگين‌ها و تمام امكانات سلدان رايگان است، به صورت نامحدود، شما حتي نيازي نيست هزينه اي براي هاست سايت خودتان پرداخت كنيد. چون فقط دامين را خريداري مي‌كنيد و يا داميني كه قبلاً داريد را تنظيماتي در حد چند ثانيه در بخش DNS دامينتان انجام مي‌دهيد و آن دامين به فروشگاه شما اضافه مي‌شود و باقي تنظيمات به صورت خودكار توسط سلدان انجام مي‌شود و سايتتان راه اندازي مي‌شود و شما در كمتر از 60 ثانيه مي‌توانيد يك سايت با دامين خودتان داشته باشيد و هيچ هزينه ي خاصي ديگر پرداخت نكنيد. هر تعداد دامنه اي كه بخواهيد مي‌توانيد به فروشگاه خودتان اضافه كنيد.

فروش بيشتر با سئو بهتر، موتور سئو خودكار براي فروشگاه اينترنتي

يكي از مسائلي كه هر فروشنده اي با آن روبرو هست، بحث معرفي، promotion و سئو سايتش هست كه تمام اين كارها به صورت اتوماتيك در سلدان انجام مي‌شود. يعني وقتي شما يك محصول را اضافه مي‌كنيد، ورژن مخصوص موتورهاي جستجو و ورژن amp محصول شما هم ايجاد مي‌شود. amp (accelerate mobile page) كه توسط اين ويژگي كسايي كه در گوشي‌هاي موبايلشان، موردي را سرچ مي‌كنند و به سايت شما برخورد مي‌كنند، با كليك بر روي لينك شما يك صفحه به صورت اينستنس برايشان باز مي‌شود و يك user experience خوب و جذاب براي كسايي هست كه در موتورهاي جستجوگر، در گوگل به دنبال محصول يا سرويسي براي خريد هستند. اين موارد، ويژگي‌هاي خاص سلدان بود. به صورت كلي،تمام ويژگي‌هايي كه يك فروشگاه حرفه اي، يك سيستم مديريت محتوا، CMS حرفه‌اي و پشتيباني و ارسال سفارشات لازم دارد، در سلدان هست و به صورت پايه و استاندارد در اختيار تمام كاربران قرار مي‌گيرد. براي مثال لازم نيست شما هزينه اي براي بدست آوردن امكان ساخت كد تخفيف يا كارت‌هاي شارژ و هديه پرداخت كنيد. تمام اين امكانات در اختيار شما به صورت رايگان هست. يعني شما مي‌توانيد كارت‌هاي شارژي را ايجاد كنيد و به مشتريانتان عرضه كنيد كه آنها از طريق اين كارت‌هاي شارژ بتوانند مبلغ سفارششان را پرداخت كنند و يا كدهاي تخفيفي را ايجاد كنيد و عملاً در بخش كمپين و مديريت كمپين از اين كد تخفيف براي تبديل كاربران به مشتريان استفاده كنيد. در سلدان سعي شده تمام كارها به صورت خيلي ساده و روان انجام شود. براي مثال، شما ميتوانيد دسته بندي‌هاي مختلفي ايجاد كنيد و با drag and drop محصولات خودتان را مديريت كنيد. همچنين براي اينكه فيلترهاي حرفه اي و قشنگي را براي محصولاتتان و دسته بندي هايتان ايجاد كنيد، نيازي نيست با تنظيمات خيلي پيچيده سروكله بزنيد. تنها كاري كه لازم است انجام دهيد، دسته موردنظرتان را ايجاد مي‌كنيد. محصولات را داخل آن اضافه مي‌كنيد. مشخصات محصول را وارد مي‌كنيد و تمام كارهاي ديگر توسط سلدان به صورت خودكار انجام مي‌شود. شما براي محصولاتتان مي‌توانيد واريانت‌هاي مختلفي تعريف كنيد براساس رنگ، اندازه، طرح، ديزاين و موارد ديگر و همچنين محصولاتي از انواع فيزيكي، مجازي، سرويس و فايل را در فروشگاهتان به فروش برسانيد. در مورد پرداخت و نقل و انتقالات مالي، سلدان از سرويس‌هاي عمومي مثل استرايپ پشتيباني مي‌كند همچنين از سرويس‌هاي محلي پرداخت هم پشتيباني مي‌كند كه اين موارد به مرور بيشتر هم خواهد شد.

 همچنين يكي از ويژگي‌هاي خاص سلدان ، امكان تعريف چند ارزي براي قيمت گذاري هست. يعني شما مي‌توانيد محصولات را با نرخ ارزهاي مختلف وارد بكنيد و نرخ تبديل را در فروشگاه خودتان ثبت كنيد و قيمت‌ها به صورت خودكار محاسبه مي‌شود. قطعاً يكي از مهم ترين ويژگي‌هايي كه هر فروشنده از سيستم فروش و سايتش و فروشگاه آنلاينش انتظار دارد، توليد گزارش‌ها و نمايش اطلاعاتي است كه به  او در فروش و گسترش كسب وكارش كمك مي‌كند. در داخل سلدان ، در بخش داشبورد براي فروشگاه و همچنين براي بخش‌هاي مالي و محصولات، گزارش‌هاي متنوع و جالبي ايجاد مي‌شود كه به زيباترين شكل ممكن يك نماي همه جانبه از محصول و فروشگاه و ميزان فروش را به صاحب فروشگاه نمايش مي‌دهد. مثلا مي‌توانيد به سادگي ببينيد كه مشتريان شما از كدام كشورها بودند، با چه ديوايس‌هايي وارد فروشگاهتان شدند، فايل‌هاي فروش را ببينيد كه كانورژن ريت هايتان چقدر بوده، از تعداد محصولاتي كه نمايش داده شده تا تكميل خريد و همچنين كاربراني كه داخل سايتتان عضو شدند يا تراكنش انجام دادند. اين اطلاعات فروشگاهتان است. براي هر كدام از محصولاتتان هم اطلاعات جامعي در آن محصول به شما نمايش داده مي‌شود. مثلاً اينكه كاربرانتان چه واكنشي نسبت به اين محصول نشان دادند و يا حتي چه كاربراني منتظر اين هستند كه محصولتان در صورتي كه موجود نيست، موجود شود و يا چه تعداد از كاربران شما منتظر اين هستند كه شما يك تخفيفي براي اين محصول ارائه دهيد و آنها خريد كنند و يا چه تعدادي از مشتريان شما اين محصول شما را در ليست علاقه مندي هايشان اضافه كردند. اينها اطلاعات مفيدي هستند كه شما قطعاً از آنها استفاده مي‌كنيد. همچنين مهم است كه فروشنده بتواند كاربران و ويزيتورهاي سايتش را تبديل به خريداران كند. براي اين كار شما مي‌توانيد ديستانت كد تعريف كنيد. كمپين تعريف كنيد، آي كچرهايي مثل نوتيفيكيشن‌ها را تعريف كنيد. حتي براي محصولاتتان تخفيف تعريف كنيد. اين تخفيف‌هاي مي‌تواند براي يك نوع خاص، يك واريانت خاص از محصولتان تعريف شود، بازه زماني خاص خودش را داشته باشند، و قطعاً موقع استفاده از سلدان هيچ محدوديتي براي كار و تعريف محصولات و قيمت گذاري و تعريف تخفيفات مواجه نمي شويد. در مورد هزينه‌هاي اين سرويس، كل اين سرويس رايگان هست. يعني هيچ هزينه subscription يا هزينه‌هاي مخفي را به شما تحميل نمي كند. تعداد محصولاتتان نامحدود است. پهناي باند نامحدود داريد و حتي استفاده از دامين و ميزباني سايت شما به صورت رايگان انجام مي‌شود. تنها هزينه اي كه شما پرداخت مي‌كنيد، بعد از فروش محصول و انجام تراكنش هست كه دو درصد از مبلغ تراكنش را به عنوان كارمزد فروشگاه ساز رايگان سلدان دريافت مي‌كند كه اين مبلغ مستقيماً از تراكنش هم كسر نمي شود.

 

مديريت مالي هوشمند و كنترل شده با كيف پول سلدان

در حقيقت شما يك سري اكانت مي‌سازيد. يك والت داريد در بخش داشبود، كه داخل آن مي‌توانيد اكانت بسازيد. اكانت‌ها رو براساس كارنسيهايي كه در فروشگاهتان مبادله مي‌كنيد، دلار، يورو و يا حتي بيت كوين اين حساب‌ها را ايجاد مي‌كنيد، و اين حساب‌ها را شارژ مي‌كنيد و وقتي كه آن كارمزد بخواد كسر شود، از اين حسابي كه شما لينكش مي‌كنيد به فروشگاهتان، كسر مي‌شود و مي‌توانيد حساب را شارژ كنيد، البته فروشگاه ساز سلدان اين امكان را هم فراهم كرده كه اين حساب‌ها تا يك مقداري هم منفي مي‌تواند باشد. يعني شما آخر ماه مي‌توانيد بدهي را با شارژ كردن حسابتان پرداخت كنيد و اين به خاطر اين است كه خيلي از كسب و كارها تا مبلغ را دريافت كنند از مشتري و اين مبلغ را داخل حسابشان داشته باشند، براساس سرويس و بانكي كه دارند، اين يك زماني را مي‌برد و سلدان اين را در نظر مي‌گيرد و اين امكان را به كاربرها مي‌دهد كه بتوانند مديريت كاملي روي هزينه هايشان داشته باشند. يعني مثل بعضي از سرويس‌ها شما آخر ماه با يك صورت حساب چند هزار دلاري مواجه نمي شويد. چون به هيچ وجه هزينه اي بابت ترافيك، تعداد كاربرها، ميزان تصاوير آپلود شده، تعداد محصولات و هيچ مورد ديگري براي شما منظور نمي شود و تمام اينها مجاني هست. موردي كه پيش مي‌آيد، ممكن است كه يك كسب و كاري فروش ميليون دلاري در ماه داشته باشد و فروشگاه ساز سلدان هم ويژگي هايش طوري طراحي شده كه از يك استارت آپ ساده تا يك شركت بزرگ و فروشگاه بزرگ را بتواند پشتيباني كند. شما حتي مي‌توانيد سطح مهارتتان در استفاده از اين پلتفرم را انتخاب كنيد و سايت و وب اپ به شكلي كه مناسب سطح دانش شما هست نمايش داده شود. حال فرض كنيد كه فروشگاه زنجيره اي بزرگي هست كه مي‌خواهد از سلدان استفاده كند و ميليون‌ها دلار فروش دارد.

 اگر شما ميليون‌ها دلار فروش داريد يا چند صدهزار فروش داريد و مي‌خواهيد اين دو درصد را كم كنيد، سلدان اين امكان را براي شما فراهم كرده تا با ايجاد فروشگاه و ساخت انواع كمپين فروش و بازاريابي حرفه اي و طراحي مشوق هاي گوناگون براي مشتريانتان، كسب و كار آنلاين خود را گسترش دهيد. براي اين كار، شما از يك ماشين حساب كه داخل سلدان تعبيه شده است مي‌توانيد استفاده كنيد و به سادگي مقدار فروش ماهانه تان را مشخص كنيد و آن پلن را به شما پيشنهاد دهد و ميزان صرفه جويي كه شما مي‌كنيد هم به شما نشان دهد. اين تمام قيمت گذاري و هزينه‌ها به صورت شفاف هست و علت آن هم اين است كه اين پلتفرم، فرقي نمي كند چه يك برند لاكچري، در اروپا بخواهد استفاده كند و چه كسب و كار كوچك در يك كشور جهان سوم و يا در حال توسعه، بتواند از آن بهره ببرد و مجبور نباشد يا هزينه‌هاي زيادي پرداخت كند يا با پيچيدگي‌هاي محاسبه هزينه‌هاي ماهانه يا پيش بيني اين هزينه‌ها مواجه شود. در حقيقت، سود و زيان فروشگاه ساز رايگان سلدان در افزايش فروش كاربرانش هست. يعني يك بازي برد- برد كه در اين بازي افزايش فروش مشتريان باعث افزايش درامد سلدان و ارتقا سرويس‌هاي سلدان مي‌شود. اينكه شما چقدر سرمايه داشته باشيد در پلتفرم سلدان ، باعث نمي شود كه ميزان دسترسي‌تان به امكانات كاهش پيدا كند و اين سلدان را با تمام پلتفرم‌هاي فروشگاهي ديگر متمايز مي‌كند. مثلا اگر شما صفر دلار در ماه براي اين پلتفرم پرداخت كنيد و يا 299 دلار كه بالاترين پلن اين فروشگاه‌ها هست، در ماه پرداخت كنيد، امكانات يكساني دريافت مي‌كنيد. فقط در پلن‌هاي مختلف سلدان ميزان كارمزد كاهش پيدا مي‌كند. يعني اگر بر فرض شما ماهانه 100 هزار دلار فروشتان باشد با خريد پلن اينترپرايز سلدان شما در ماه 1200 دلار صرفه جويي مي‌كنيد و فقط لازم است كه 299 دلار در ماه پرداخت كنيد و 1200 دلار هم كمتر پرداخت كنيد و مقدار كارمزدي كه بابت فروش از شما دريافت مي‌شود، تنها 5/0 درصد خواهد بود، و اين موارد را مي‌توانيد در بخش calculator Selldone مشاهده كنيد.

پلتفرم فروشگاه ساز براي برنامه نويسان

يكي از نكته‌هايي كه بايد به آن اشاره كنم، ساختار سلدان هست. ساختار سلدان كاملاً بر پايه API‌ها بنا شده است. يعني كل فروشگاه، كل بخش مديريت فروشگاه، به صورت web app هست و از طريق  API ‌ها با سرور ارتباط برقرار مي‌كند و شما قادر هستيد به عنوان يك developer، به عنوان يك برنامه نويس از طريق اين APIها تمام كارهايي كه مي‌توانيد تصور كنيد براي مديريت فروشگاه‌تان و يا حتي طراحي اپليكيشن فروشگاه خودتان را انجام دهيد و ديگر نگران بخش  back end نباشيد و مطلقاً هيچ محدوديتي در اين زمينه به عنوان دولوپر براي كار با سلدان نخواهيد داشت. اگر شما يك برنامه نويس فرانت اند هستيد، يا يك طراح سايت يا طراح وب اپليكيشن هستيد، مي‌توانيد از API‌هاي سلدان استفاده كنيد و محصول اضافه كنيد، دستهبندي(category)S اضافه كنيد، اينها را مديريت كنيد، اطلاعات را دريافت كنيد و يا حتي فروشگاه اختصاصي خودتان را بسازيد و با user interface اي كه مي‌خواهيد ارائه دهيد. ولي قطعاً اين كار، كار خيلي هزينه بري هست و فقط شركت‌هاي خيلي بزرگ از پس اين هزينه‌ها بر مي‌آيند و ما هم به جاي اينكه 100 تا قالب 10 هزار دلاري طراحي كنيم، يك قالب يك ميليون دلاري طراحي كرديم، اين قالب را در اختيار همه قرار مي‌دهيم. در اين قالب شما ديگر نگران انتخاب قالب يا نصب پلاگين‌ها نخواهيد بود. فروشگاه به صورت يك وب اپ بسيار زيبا به مشتريان شما نمايش داده مي‌شود، محصولات دسته بندي‌هاي خودشان را دارند. اطلاعات محصولات به زيبايي به مشتري‌ها نمايش داده مي‌شود. مشتري‌ها مي‌توانند انتخاب كنند كه نمايش محصولات به چه شكل باشد، فروشگاه و بخش مديريت فروشگاه، حتي براي گوشي‌هاي موبايل و تبلت‌ها بهينه سازي و اختصاصي طراحيشده و به راحتي شما با گوشي آيفون خودتان هم مي‌توانيد فروشگاهتان را بسازيد يا مشتريان شما از فروشگاه شما خريدشان را انجام دهند.

بيشترين بازدهي با كمترين تلاش

در انتها هم به اين نكته اشاره مي‌كنم كه سلدان براي توسعه جامعه خودش به كساني كه در توسعه اين پلتفرم و يا توليد محتواي براي آن، و يا آموزش و يا هر مورد كه به اين پلتفرم و توسعه آن كمك ميكند، پاداش‌هايي را پرداخت مي‌كند. شما اگر سايت فروشگاه يا وبلاگي داريد و سلدان را از طريق آن به افراد ديگر معرفي بكنيد ، بابت اين معرفي درصدي از كارمزد را دريافت مي‌كنيد و اين پاداش به صورت شارژ به حساب شما واريز مي‌شود و مي‌توانيد از آن استفاده كنيد و يا حتي اين شارژ را به راحتي به ديگران انتقال دهيد. همچنين اگر توسعه دهنده نرم افزار هستيد، يا محتواهاي خاصي توليد مي‌كنيد، باز هم مي‌توانيد كاري كه كرديد، نتايج و مستنداتش را براي ما ارسال كنيد و ما در قبال آن شارژ به ارزي كه مد نظر شماست و يا حتي سكه‌هاي سلدان به شما پرداخت مي‌كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۴:۲۸ توسط:حامد موضوع: